poniedziałek, 14 września 2009

Konferencja w Jachrance




19-21 Lipca wzięłam udział w Letniej Konferencji Oriflame. Pojechałam tam razem z moimi Dyrektorkami - Olą i Anią Cioć. Przyjechałyśmy nieco spóźnione, więc od razu poszłyśmy na oficjalne rozpoczęcie Konferencji. Jak wielkie było moje zdziwienie, gdy zostałam wśród innych Dyrektorów wywołana na scenę, by odebrać symboliczną nagrodę! Konferencja zaczęła się więc w bardzo przyjemny sposób. Później było coraz lepiej... Firma zadbała o to, żebyśmy mieli fajnie zorganizowany czas. Była praca w grupach, rozmowy, dyskoteka, różne konkurencje i szkolenia. Całe wydarzenie odbyło się pod znakiem "Rdzennego Afrykanina" .Do tego ta fantastyczna pogoda!
Poza tym miejsce, w którym odbywała się Konferencja było śliczne. Hotel zasłużył na trzy gwiazdki oferując kompleks basenowy (w tym jacuzzi, w którym pluskaliśmy się w każdej wolnej chwili!!! ) sala fitness, SPA, własna plaża nad zalewem Zegrzyńskim plus wyśmienite jedzenie. Do teraz mi ślinka cieknie na myśl o przepysznej piersi z kurczaka w sosie ze świeżych kurek :D
A na koniec szkolenie motywacyjne prowadzone przez Matynę Wojciechowską
- no to dopiero był czad ! :D
W powietrzu czuć było fantastyczną atmosferę!
Wyobraź sobie tylu optymistów w jednym miejscu na raz !!! Ta energia jest nie do opisania !
To trzeba przeżyć na własnej skórze ... Polecam ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz