środa, 2 września 2009

Mój "Come back" w sieci :)


Długo nic nie dopisywałam w moim blogu... Teraz, gdy patrzę na to z perspektywy czasu, to żałuję, że go zaniedbałam, ponieważ spotkało mnie wiele dobrego...
Nie ma co jednak płakać nad rozlanym mlekiem !
Jestem już pełnoprawnym Dyrektorem Klubu Oriflame i jestem z tego nieopisanie dumna!
To wspaniała firma, która pozwala mi się rozwijać i spełniać marzenia. Jeszcze do niedawna marzyłam o nowym mieszkaniu - już w nim mieszkam! Marzyłam o nowym samochodzie - będę go mieć lada chwila! Chciałam mieć dobrą figurę- nic prostszego, wystarczy pić koktajle Oriflame
i trochę się ruszać :D Marzyły mi się podróże - w te wakacje byłam na letniej Konferencji Oriflame w 3-gwiazdkowym hotelu w Jachrance, na Mazurach, Pomorzu, nad morzem, na Węgrzech a już o małych wypadach za miasto nie wspomnę ... I powiem szczerze, że gdyby nie Oriflame to nie mogłabym sobie na to pozwolić, bo po pierwsze nie byłoby mnie na to stać, a po drugie, nawet gdybym miała pieniążki to na pewno nie dostałabym tyle wolnego, żeby być w tych wszystkich miejscach i to tak długo jak chciałam! Za mną wspaniałe wakacje! Cieszę się, że mogę z takim zapałem i zgromadzoną energią wrócić do mojej ukochanej pracy :D
PS - tak, na zdjęciu to Martyna Wojciechowska! Miałam zaszczyt brać udział w szkoleniu motywacyjnym przez nią prowadzonym. A ta blondyneczka po prawej to Monika Dubiel, nasza wspaniała Dyrektorka ze Śląska.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz